general information

اطلاعات عمومی در همه حوزه ها

general information

اطلاعات عمومی در همه حوزه ها

متاورس چیست؟

سلام به شما دوست عزیز
دوست دارم تو این محتوا یک اطلاعات کوتاه اما قابل فهم را درباره متاورس به شما دهم.
این روزها در بازار های ارز دیجیتال مفهوم جدیدی آمده است بنام متاورس و nft، که این روزها خیلی ترند شده است.و افراد زیادی به دنبال آن هستند.و سوال های متفاوتی در ذهن افراد پیش می اید؟
که متاورس چیه؟ چه جوری می توانیم ازش کسب درامد کنیم؟ اصلا چگونه می توانیم وارد متاورس بشیم.
خب در ابتدا باید به شم توضیح دهیم که متاورس چیه؟

متاورس Metaverse ساختاری از یک دنیای مجازی است. یعنی یک پلتفرم مجازی مشترک که کاربران را قادر می سازد تا با چیزهایی که شباهت زیادی به دنیای واقعی دارند، تعامل داشته باشند به عنوان مثال تماشای فیلم و بازی های ویدئویی.

متاورس با ترکیب دو فناوری، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) کار می کند. در حال حاضر این مورد توجه بسیاری از مشاغل مانند شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و حتی پروژه هایی از دنیای ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

در حقیقت اصطلاح “متاورس” از یک رمان علمی تخیلی در سال 1992 با عنوان Snow Crash نشات گرفت. متاورس Metaverse عبارتی بر گرفته از دو کلمه Meta به معنای فراتر یا ماورا و Verse که از کلمه Universe گرفته شده است و به معنای جهان است. در ادامه به معرفی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای درک بهتر این فناوری خواهیم پرداخت.

این یک اطلاعات کلی درباره متاورس بود، اما به مشا کاربر عزیز می گویم اگر قصد داری اطلاعات بسیار کاملی را درباره متاورس بدست بیاوری، حتما به سایت زوم ارز سر بزنید، و حتما به شما پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه فرمایید.


منبع:https://www.zoomarz.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد